Klassiskt snusk

Jag har i flera inlägg skrivit att en del saker är lite för lätta. Det är sånt som är enkelt att komma på, sånt som ”alla” har hört och inte tillför så mycket nytt. Vissa saker är dock för klassiska och ”bra” för att inte komma med här. Här har vi en av de ”värsta” (bästa?) låtarna någonsin för den här bloggen tycker jag. Det här är en låt som bara man hört den en enda gång så kan man få den i huvudet, och när den väl kommit dit är den väldigt svår att få bort. Dessutom är den farlig då man kan börja gå och tralla på den när den är i huvet – och det är inte alltid så lämpligt. Det är inte bara en gång jag har varit tvungen att bita mig i tungan då jag nästan börjat sjunga på den när det verkligen inte passat sig.

Det här inlägget postades i Bajshumor, Homohumor, Svenska, Tralligt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

