För dig som redan hört och sett allt

Alltså det här klippet är jag mäkta stolt över att presentera! Det här är sjukt. Det här är SJUKTSJUKTSJUKTSJUKTSJUUUUUKT!!! Det här hittar du inte nån annanstans. Det här hittar du bara på världens konstigaste blogg. Jag talar förstås om Drumroll!Ut ur mitt huvud!

Jag önskar verkligen att jag kunde förstå mer av det här klippet. Nån mening måste det väl ha? Tittar man på vad användaren har gjort för fler videos går de i samma tema. Temat är japanska tågsignaler hopmixade med musik – plus att bommarna rör sig i takt med musiken. Bizarrt, någon?? Det här klippet är dock speciellt, då det verkar vara lite annars än resten. Jag undrar om det inte är så att musiken är egenkomponerad, men vad vet jag? På fyran i många takter dyker det upp en katt också. Varför??? Frågor, frågor, som aldrig kommer att få ett svar. Om inte ni läsare kan förklara detta mysterie för oss?

Och visst fastnar den i huvudet, ujujujujj…..

Det här inlägget postades i Utländskt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till För dig som redan hört och sett allt

  1. Andreas skriver:

    Japaner… japaner…
    Vilken fetisch!! Det är ju underhållande i sig att det finns någon japan där ute som lägger ner tid på att skapa sånt här.

Kommentera

