Det värsta från 80-talet

Den här videon symboliserar för mig allt det värsta med 80-talet i koncentrerad, rå form. Första gången jag såg den satt jag bara och gapade… Och de har var ruskigt stora i UK då det begav sig. Den här låten låg alltså etta på listorna i 4 veckor i UK…. Fatta, säger jag bara! Fatta!!! Jag ska plocka mer A&A framöver när jag får slut på idéer, men ni måste få tid att hämta er från chocken.

Det här inlägget postades i Utländskt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det värsta från 80-talet

  1. Andreas skriver:

    Oj oj så charmerande prinsen blev efter förvandlingen… fattar inte hur den kunde bli en listetta.

Kommentera

