Meduza förklarar sin kärlek till Nina Hagen

Tja, vad ska jag säga om den här? Anledningen till att jag blev tvungen att posta den här videon var att jag vaknade igår morse med den i huvudet och hade den i huvudet hela dagen. Tror inte jag hört den de senaste 20 åren, men hjärnan spelar en så konstiga spratt ibland…

Jag skulle vilja veta är ifall han faktiskt var allvarlig med sin romantiska ”kärleksförklaring” eller om det här bara var typiskt Meduza-snusk…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

